Thuhet se komunikimi në biznes është i veçantë, për shkak të globalizimit, diversitetit, vlerave të informacionit dhe depërtimit të teknologjisë në treg. Globalizimi dhe diversiteti i fuqisë punëtore, përfshin: produktet dhe tregjet, partneritetet e biznesit, punonjësit dhe menaxherët e ndërmarrjeve.
Një faktor tjetër me rëndësi në fushën e komunikimit është edhe besimi i punës në grup, struktura e re e korporatave etj. Një faktor negativ në fushën e komunikimit në biznes, konsiderohet se janë barrierat e komunikimit për arsye të ndryshme, siç janë arsyet politike. Komunikimi i jashtëm në biznes përfshin kontaktet formale dhe joformale të palëve në biznes;marketingun, punonjësit, marrëdhëniet me publikun dhe menaxherët e nivelit të lartë.
Komunikimi në biznes ka një rëndësi shumë të madhe.
Format e komunikimit janë të ndryshme dhe një ndër format më të shpeshta që po përdoret së fundmi për komunkim është edhe komunkimi përmes E-mail-it.
Pikat kryesore të një e-maili profesional janë:
- Përfshini një subjekt direkt
- Përdorni një adresë profesionale
- Përdorni përshëndetje profesionale
- Përdoreni mirë pikëçuditësen
- Kujdes me humorin
- Përgjigjuni email-eve
- Shkruajeni adresën e email-it të fundit
- Mbajeni llojin e shkrimit klasik
- Lexojeni së paku dy herë
- Kontrolloni marrësin
- Asgjë nuk është konfidenciale