Helpdesk Suport


DIGICOM SH.P.K” është një kompani qe ushtron aktivitet ne fushen e komunikimeve elektronike si Internet, Telefoni, Data, IT Service etj.

Ne kuader te zgjerimit te aktivitetit,DIGICOM kerkon te punesoje nje Helpdesk Suport prane Departamentit Teknik.

Helpdesk Suport puna konsiston ne suportin e klienteve familjare per sherbimet Internet, Data, Telefoni, IPTV , IT.



Detyrat/Përgjegjësitë:

-Te jete me eksperience ne maredheniet me klientet

-Te kete arsimin e larte ne fushen e IT dhe/ose eksperience pune ne kete fushe.

-Te kete njohuri mbi networking (Certifikimi CCNA perben avantazh)

-Te kete njohuri mbi sistemet operative Windows

-Te kete eksperience ne rrjetet informatike LAN, WAN (Njohuri mbi fushen e tel perbejne avantazh)

-Te jete i komunikueshem

-Te jete i afte te punoj ne grup dhe nen stres

-Te jete i motivuar per arritje ne karriere

-Te pershtatet me orare te ndryshme pune

-Te perdore shume mire programet e monitorimit dhe paketen Ms Office

-Te njohe gjuhen angleze dhe italiane

-Te kete patente drejtimi te makines te tipit B (eshte nje plus)Detyrat dhe pergjegjesite :

-Ofron support te nivelit te pare per cdo problematike te paraqitur

-Ofron asistence nepermjet tel , email dhe sistemit te ticket

-Identifikon dhe i jep zgjidhje problematikave te cilat kane prioritet me te larte

-Ndjek ceshtjet e hapura deri ne zgjidhjen e tyre

-Ofron asistence me tekniken per zgjidhjen e problematikave te hapura



Kandidatet e interesuar duhet të dergojne CV-në e tyre ne adresën e postës elektronike: hr@digicom.alDuke ju falenderuar për aplikimin tuaj, ju njoftojmë që do të kontaktohen vetëm aplikantët e përzgjedhur për intervistë.


Kategoria Punë
Data e publikimit 04 Korrik 2017 - 16:44
Telefon Shfaq Numrin
E-mail Shfaq e-mail