Helpdesk Suport
DIGICOM SH.P.K” është një kompani qe ushtron aktivitet ne fushen e komunikimeve elektronike si Internet, Telefoni, Data, IT Service etj.
Ne kuader te zgjerimit te aktivitetit,DIGICOM kerkon te punesoje nje Helpdesk Suport prane Departamentit Teknik.
Helpdesk Suport puna konsiston ne suportin e klienteve familjare per sherbimet Internet, Data, Telefoni, IPTV , IT.
Detyrat/Përgjegjësitë:
-Te jete me eksperience ne maredheniet me klientet
-Te kete arsimin e larte ne fushen e IT dhe/ose eksperience pune ne kete fushe.
-Te kete njohuri mbi networking (Certifikimi CCNA perben avantazh)
-Te kete njohuri mbi sistemet operative Windows
-Te kete eksperience ne rrjetet informatike LAN, WAN (Njohuri mbi fushen e tel perbejne avantazh)
-Te jete i komunikueshem
-Te jete i afte te punoj ne grup dhe nen stres
-Te jete i motivuar per arritje ne karriere
-Te pershtatet me orare te ndryshme pune
-Te perdore shume mire programet e monitorimit dhe paketen Ms Office
-Te njohe gjuhen angleze dhe italiane
-Te kete patente drejtimi te makines te tipit B (eshte nje plus)Detyrat dhe pergjegjesite :
-Ofron support te nivelit te pare per cdo problematike te paraqitur
-Ofron asistence nepermjet tel , email dhe sistemit te ticket
-Identifikon dhe i jep zgjidhje problematikave te cilat kane prioritet me te larte
-Ndjek ceshtjet e hapura deri ne zgjidhjen e tyre
-Ofron asistence me tekniken per zgjidhjen e problematikave te hapura
Kandidatet e interesuar duhet të dergojne CV-në e tyre ne adresën e postës elektronike: hr@digicom.alDuke ju falenderuar për aplikimin tuaj, ju njoftojmë që do të kontaktohen vetëm aplikantët e përzgjedhur për intervistë.
Kategoria | Punë |
Data e publikimit | 04 Korrik 2017 - 16:44 |
Telefon | Shfaq Numrin |
Shfaq e-mail |